21.2.12

Featured: Fashionista of the week on Ilovefashionnews.com


A extra post today!
My interview for I Love Fashion News went online this morning. 
You can read the interview below or here, but it's in dutch. So sorry for my international readers. 
The photo's that where used you can see in the my blogpost here
I'm so honored that IFLN choose me as their Fashionista of the week. Thanks guys!
This was my first feature, yeah! 

Hoe zou je je stijl om schrijven?
Mijn stijl is divers. De ene dag draag ik grove bikerboots de andere dag  juist torenhoge hakken . Ik hou van die afwisseling. Maar mijn kleding is over het algemeen stoer, je zult me niet snel in een jurkje met ruches en bloemetjes treffen. Ik werk fulltime als projectmanager in de verzekerings- en arbo sector, waardoor  ik niet altijd kan dragen wat ik zou willen. Mijn shirts met skulls en leren leggings blijven op werkdagen netjes in de kast.

Wat is favoriete designer?
Ik ben weg van Alexander Wang!  Maar ook Isabel Marant heeft een paar items die ik graag in mijn kast zou willen hangen.

Wie is je stijlicoon?
Al jaren is dat Mary-Kate Olsen. Ik hou van haar oversized vesten, torenhoge hakken, designer bags en ze ziet er zo effortless en comfortabel uit. Love it!  Verder haal ik veel inspiratie van andere bloggers, dat is vaak iets betaalbaarder en draagbaarder.

Wat is je favoriete item uit je kast?
Dit is een moeilijke vraag! Ik denk mijn Liebeskind Berlin tas. Deze is al vaak te zien geweest op mijn blog. Deze taupekleurige leren tas heb ik bijna altijd bij me. De kleur en het model passen bijna bij elke outfit en het leer is van een goede, mooie kwaliteit.

Wat staat er op dit moment op je wishlist?
Met stip op 1: Willow sneakers van Isabel Marant, maar die heeft de halve wereld op zijn wishlist staan. Ook de Bucket bag van Alexander Wang staat hoog op t lijstje.  Al sinds jaar en dag staat een quilted Chanel  tas erop, it’s a classic!

Wat draag je op deze foto?
Ik draag hier mijn favoriete leren jack, van de Dragon Tattoo collectie die Trish Summerville ontwierp voor H&M. Ik was zo blij dat ik na mijn werk aan het einde van de dag nog de kans had om dit allerlaatste jack te kunnen scoren.  De hoody heb ik van mijn vriendje gepikt, dat doe ik niet zo vaak, maar het is wel erg lekker om zo’n groot vest aan te hebben. Dit vest  met skulls komt van ZARA men.

Mijn shirt is van de sale van de ZARA, ik hou van shirts met teksten erop gedrukt.  Maak je meteen een statement. Mijn legging met faux leren kniestukken is van de H&M, het  leren detail geeft het een edgy look. Mijn  bikerboots met studs  zijn ook van Zara, deze boots zijn een tijd moeilijk verkrijgbaar geweest. In die tijd checkte ik elke dag de webshop, na een  tijd (dat voelde als maanden) kon ik ze eindelijk bestellen.  Mijn ketting is van fashionology, en de double cross ring van Asos.  

Read it online here!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...