6.7.11

In search of: Silver Shorts H&M Divided (updated)

I need your help!
I have been looking for these shorts for some time now.
They are from the Divided collection from H&M, which went on sale on the 16th of june. 
I haven't been able to find them in the H&M in my city. Has anyone found them in a H&M in the Netherlands?
Love to hear from you guys!

----------------------------------------------------
Update 7/7/11 3:30pm
My blog works!!
One of my readers just bought these shorts for me! I'm so happy! (Thanks M.!!!!)
So the next time I can't find an item I'm desperatly seeking, you can expect a new blogpost! :)

4 comments:

  1. ik ben hem nog steeds aant zoeken :(

    ReplyDelete
  2. Hij was in de uitverkoop bij de H&M in Eindhoven!

    ReplyDelete
  3. ooooh Ö jammer dat het zo ver is ! in maastricht hadden ze hem niet en hier in belgie vind ik hem ook nergens :(

    ReplyDelete
  4. hmmm, Ik woon zelf in Tilburg, en hier hebben ze hem ook niet! Maar dus wel bij in Eindhoven; iemand heeft hem voor me meegebracht, geen idee hoeveel ze er hadden. Hij was dik in de uitverkoop; normaal 30 euro, nu 15 euro. Ik zou gewoon gaan bellen naar de verschillende H&M's, heb ik voor een special edition jasje ook al eens gedaan. Hopelijk vindt je hem snel!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...